رئیس کل دادگستری زنجان از موسسه خیریه مجتمع پزشکی ولیعصر (عج) زنجان بازدید کرد

8:58 - 22 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۴۴۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری زنجان از موسسه خیریه مجتمع پزشکی ولیعصر (عج) زنجان بازدید کرد
رئیس کل دادگستری زنجان همراه مسئولان قضایی استان از موسسه خیریه مجتمع پزشکی ولیعصر (عج) زنجان دیدار و از تعدادی بیمار بستری در آن، عیادت کرد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در بازدید از موسسه خیریه مجتمع پزشکی حضرت ولیعصر (عج) زنجان با تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات ارزشمند هیئت امنای این موسسه گفت: اهمیت کار در حوزه خیریه در ابعاد مختلف به‌ویژه حوزه سلامت و درمان بیماران در نزد خداوند از اجر و پاداش بالایی برخوردار است.

وی افزود: استان زنجان در زمینه فعالیت‌های خیرین در حوزه‌های مختلف خصوصا در حوزه درمان بیماران صعب‌العلاج از استان‌های موفق و برتر در سطح کشور است و کمک به بیماران خاص و تأمین هزینه‌های درمان آن‌ها که هزینه‌های بالای دارند از مهم‌ترین این کمک‌ها است.

رئیس کل دادگستری زنجان تأمین دارو‌های بیماران خاص در شرایط تحریمی کشور آنهم با هزینه‌های بسیار بالا کار بسیار سخت و پرهزینه توصیف کرده و افزود: با توجه به گزارش هیئت امنا کمک‌های خیرین به این موسسه قابل توجه و شایسته تقدیر است و نظر به وسعت کار این موسسه و پذیرش بیماران من جمله بیماران سرطانی از سراسر کشور لزوم توجه هر چه بیشتر مسئولین و خیرین ضروری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرجی برحق حمایت از این مراکز و موسسه‌های خیریه را که در حقیقت کمک به سلامت جامعه است را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و گفت: دادگستری استان زنجان در وسع و توان خود در رفع مشکلات و موانع فعالیت این مجموعه کمک خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری زنجان از موسسه خیریه مجتمع پزشکی ولیعصر (عج) زنجان بازدید کرد

۵۱ نفر از مراجعین در ملاقات مردمی با رئیس کل دادگستری زنجان دیدار کردند

 رئیس کل دادگستری زنجان در ادامه ملاقات‌های مردمی خود با قشر‌های مختلف مراجعین که به‌صورت منظم در طول هفته و به‌ویژه روز‌های یکشنبه هر هفته برگزار می‌شود، با ۵۱ نفر از مراجعین نقاط مختلف استان دیدار کرد. 

 در این دیدار به درخواست‌های مراجعین به مشکلات حقوقی و قضایی از قبیل اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، مرخصی زندانی، تسریع در رسیدگی و تقاضای عفو و بخشودگی رسیدگی شد.

 این دیدار‌ها در محیطی صمیمی و با سعه صدر رئیس کل دادگستری برگزار می‌شود و پس از استماع درخواست‌های مراجعین دستورات لازم جهت رسیدگی به واحد‌های ذیربط صادر می‌شود.

انتهای پیام/ 

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *